Jak podaje ostatni raport TNS OBOP ponad 30% firm z grupy mikroprzedsiębiorstw w chwili obecnej nie ma firmowej witryny internetowej i nie używa poczty elektronicznej w prowadzonej działalności biznesowej.
Jakkolwiek rezultat ten sprawia wrażenie być zaskakująco dużym, to można wykorzystać parę prostych metod na pozbycie się problemu i stworzenie w krótkim czasie podwalin pod swoją pozycję w sieci. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki moim klientom najczęściej wskazuję rozwiązanie oczywiste, a przy tym dające oczekiwany rezultat: założenie strony www w oparciu o wordpress lub joomlę, a dalej instalację nabytej w sklepie internetowym szablonu witryny u takich agregatorów jak templatemonster.com.
Tak zrozumiałe podejście gwarantuje praktycznie natychmiastowy sukces – witryna w sieci nie tylko znajdzie się w sieci ale także zaskoczy profesjonalnym wyglądem. Oznacza to, że, w w cenie wdrożenia około 600 pln brutto udaje się zrealizować konieczne cele.
Samo stworzenie witryny nie oznacza pojawienia się mikrofirmy w sieci. Bardzo ważnym jest jej optymalizacja zwykle z pomocą dedykowanych podmiotów lub ponownie z naszą pomocą, bo na brak sukcesów w tej branży nie możemy narzekać. Najważniejszym jest pamiętać, by treści w witrynie były systematycznie aktualizowane i zoptymalizowane zarówno w treści jak i w innych obszarach na wizyty robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2, Witryna 3, Witryna 4, Witryna 5,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz