Jak podaje ostatni raport TNS OBOP blisko 30% mikrobiznesów w Polsce nie ma osobistej strony w sieci i nie korzysta z e-mail w swojej aktywności biznesowej.
Jakkolwiek wynik badań sprawia wrażenie być bardzo wysokim, to istnieje parę skutecznych sposobów na rozwiązanie problemu i stworzenie w niedługim okresie podwalin pod swoją aktywność w w katalogach internetowych. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki moim klientom zwykle pokazuję rozwiązanie oczywiste, a jednocześnie nie zajmujące dużo czasu: założenie witryny internetowej w oparciu o wordpress lub joomlę, a dalej dodatnie zakupionej w sklepie internetowym templatki u takich ostawców jak themeforest.com.
Takie proste podejście daje praktycznie natychmiastowy rezultat – strona nie tylko pojawi się w internecie ale także zaskoczy świeżością formy. Praktycznie zawsze, w w cenie wdrożenia rzędu 600 pln brutto udaje się zaliczyć wszystkie postawione cele.
Budowa witryny nie skutkuje obecnością mikrofirmy w internecie. Najważniejszym jest jej optymalizacja najczęściej z pomocą dedykowanych firm lub ponownie z naszą pomocą, bo bo mamy w tym obszarze sukcesy. Ważnym jest to, by treści w serwisie internetowym były na bieżąco dodawane i dostosowane tak w treści jak również dodatkach na obecność robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz